Saturday, January 3, 2009

Selamat Tahun Baru 2009

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Terlebih dahulu ana ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan selamat tahun baru kepada pelayar-pelayar blog ana. Semoga dengan kedatangan tahunbaru ini dapat menjadikan diri kita ini lebih tawaduk dan lebih bertakwa kepada Allah Subhanataala disamping kita menyambut kedatangan maal hijrah 1430.

Terlalu banyak yang hendak diperkatakan sejak akhir-akhir ini, tapi ana tak tahu dimana hendak mulakan dahulu. Walau bagaimanapun ana ingin bersyukur kepada Allah dan salam kepada junjungan besar Nabi Muhammad SAW atas limpah dan rahmatnya dapat ana hidup sehingga hari ini. Ana juga bersyukur kerana anak ana telah berjaya mendapat 5A dalam UPSR dan jayyid jiddan dalam PSRA 2008. Anak ana telah pun ditemuduga di MRSM Kota Putra dalam usahanya dan cita-citanya untuk menjadi seorang khatib yang berilmu dan juga saintis. Ana berdoa agar beliau berjaya dalam cita-citanya.

Anak ana ini bernama Nor Amin Amali, kalau ia dapat memasuki MRSM bermakna selama 5 tahun beliau akan belajar disana dan akan menjadi orang Terengganu & Kelantan.

Sekian ana berundur diri kerana esok ana kerja pagi.

No comments: